LISA ENBERG - #ENBERGWEDDING

 
Nytt namn. Ny blogg.
 
Vi har haft en helt underbar bröllopsvecka på Kreta och dagen med stort D var sagolik. Vår lyckligaste dag någonsin. Med vågor som slog mot stranden, de närmaste som fällde tårar och med oss båda som svarade JA blev det här det finaste bröllop jag varit med om. 
 
Jag älskar att vara Lisa Enberg (även om jag alltid är en Bengtsson på insidan! ;) ) och är nu mer taggad än någonsin på en nystart gällande sociala medier. Mitt första steg är att byta bloggportal för att få fler möjligheter. Framöver hittar ni mig därför på www.lisaenberg.se och jag hoppas att ni vill fortsätta följa mig i mitt liv! 
 
På den nya bloggen utlovas:
- BRÖLLOP - allt från inköp och funderingar till våra bröllopsbilder och filmer
- ISHOCKEY - ni får fortsätta följa min kära makes karriär ur mina ögon
- DJUR - min älskade vapendragare kommer ha en fortsatt stor plats i den nya bloggen
- STUDIER - självklart får ni fortsätta läsa om mina studier, mot kandidatexamen som beteendevetare
- KRÖNIKOR - min största passion - att skriva - kommer fortsätta synas
- FOTO - Bilder i massor, på allt ovan och allt jag missat!
 
 
Tack för allt stöd på den här sidan!
Jag hoppas vi ses på nästa! =) 
 
 
 
        www.lisaenberg.se
 
           www.lisaenberg.se
 
              www.lisaenberg.se
 
"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7151278938"
0 kommentarer publicerat i Inspiration, Kärlek, Lisa;
Taggar: #EnbergWedding, Bröllop på Kreta, Bröllop2017, Bröllopsinspiration, Citysites, Domän, Hockeyallsvenskan, Hockeyfru, I love you, Kärlek, Lisa Enberg, MQ, Nelly, Niklas Enberg, Nouw, Ny blogg, Wedding date, beachwedding, bröllop, bröllopsklänning, ishockey, ishockeyspelares liv, kläder, nelly.com, nouw.se, strandbröllop, wedding