Lillebrors rum - nya gästrummet

Den enda bild jag hittar på min lillebrors rum är senast då jag hade städat hela rummet. Med andra ord kan ni ju tänka er hur förebilden ser ut om man lägger på lager av kläder, skräp från godis, chips mm., en obäddad säng och ganska mycket mer.. Det blev därför en enorm förändring när gästrummet blev till här inne. Det här är nog mitt favoritrum av de vi har gjort om, både för att det blev en enorm skillnad men också för att det blev så himla mysigt.
#1 - - PAPI:

DET BLEV SÅ JÄVLA BRA! TACK FÖR ALL HJÄLP OCH ENGAGEMANG FÖR ATT FÅ DET SÅ HÄR LYCKAT!!
LYCKA TILL I DANMARK!
KRAM

Svar: Ja nu har du ett riktigt fint hus ;D Tack själv för att jag fick fixa och dona och för all hjälp :) Tack för du följde med oss till Danmark! Längtar tills ni kommer nästa gång :D
KRAMAR <3
Lisa Bengtsson