SKAM

Bildkälla: www.google.se 

Som många andra har jag gått och förälskat mig i tv-serien SKAM. Ja, jag är helt såld. Jag kan inte sluta titta! Jag har redan sett säsong 1 och 2 samt börjat om på säsong 2.. Tänkte försöka mig på säsong 3 utan svensk text, hoppas det går att förstå sig på - den här abstinensen kan inte vänta till 2017 på säsong 3! 

Tittar ni på SKAM? 
Vad tycker ni? 
3 kommentarer publicerat i Tv
Taggar: Gymnasiet, NRK, Noora, Norge, SKAM, SVT, Svtplay.se, Säsong 2, norska, säsong 1, säsong 3, tv-serier
#1 - - Matilda Berlin:

Började och se SKAM i förrgår och såg sista avsnittet på andra säsongen igår, haha! Jag vart verkligen heeelt såld!

Svar: Haha! Stabilt! =) Såg också de på bara nån dag, gick ju inte sluta när man väl börjat ;) Hoppas på många nya säsonger - väldigt snart!! =) Gott nytt år =)
Lisa Bengtsson

#2 - - moamedalicia.blogg.se:

Jag ska börja se den också 🙈👍🏼😍 bara hört bra om den.

Svar: Ja det måste du :D Förstår de, så bra!! =) Gott nytt år =)
Lisa Bengtsson

#3 - - Amanda :

Älskar den!! Jag såg säsong 3 med engelsk text för att jag inte kunde hålla mig 🙊

Svar: Eller hur, så sjukt bra!! Åh du hittade med engelsk text, var? =) Jag såg säsong 3 med norsk text, kunde inte heller hålla mig ;P hehe!
Lisa Bengtsson